Известие

Collapse
No announcement yet.

съединител дефекти и тънкости

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от търтей
    абе не знам за вас ама аз вместо съединители и вилки виждам триград и пещери
    оправих ги незнам що са се сменили снимките, ето и една да която се вижда как лагера е хвърлил греста, за което говори лисан
    http://www.bgalbum.com/displayimage.php?pos=-241467
    мислйа ге стана хубава тема с картинките
    НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от vamfan
      Първоначално публикувано от Lisan
      Първоначално публикувано от Crusader
      Първоначално публикувано от nikola_n
      А някой има ли представа каква е цената на труда, ориентировъчно!?
      Бе при нас вземат към 50-60
      Много евтино бре, да нямаш няква грешка?
      оринтеровъчно в пловдив ми искаха по 140 лв, но не в динекспрес, а в други малки сервизи
      Кви 140, тия ваще майстори да не ги е ебал лудия сигурен съм че са подобни цените и в Плевен в Аутодетелина, вземат 15 кинта на час съединител си е 3-4 часа работа...ма не е луд тоя дето яде баницата...
      Mitsubishi Outlander
      Mitsubishi Space Star
      Daihatsu Terios

      Comment


      • #18
        40-60лв за смяна на съединител на 145-46 боксер е голяма глупост. Само ремонта по вилката отнема около 2часа, казвам ремонт защото става по добре от нова вилка, а като общо време се получава цял ден работа на човек и половина.Половината човек е за сваляне и качване на скоростите. Не може за една диогностика или настройка на газова уредба да се взима 15-25лв,а за цял ден под колата 20-30лв. Не твърдя че няма такива колеги,но нещо не се връзват сметките,а с такава надница монтьор,който работи цял ден в масло би изкарвал на месец около 500лв, което е адски малко за живот и сравнено с други професии. Това е мойто мнение,не ангажирам други колеги с него, но си мисля че повечето мислят като мен.
        RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
        0899832271 Сашо

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Lisan
          40-60лв за смяна на съединител на 145-46 боксер е голяма глупост. Само ремонта по вилката отнема около 2часа, казвам ремонт защото става по добре от нова вилка, а като общо време се получава цял ден работа на човек и половина.Половината човек е за сваляне и качване на скоростите. Не може за една диогностика или настройка на газова уредба да се взима 15-25лв,а за цял ден под колата 20-30лв. Не твърдя че няма такива колеги,но нещо не се връзват сметките,а с такава надница монтьор,който работи цял ден в масло би изкарвал на месец около 500лв, което е адски малко за живот и сравнено с други професии. Това е мойто мнение,не ангажирам други колеги с него, но си мисля че повечето мислят като мен.
          Подкрепям 100% - нали се сещате за 60 лева и цял ден работа колко лайна ще изсере тоя по колата ви
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Bobo
            Първоначално публикувано от Lisan
            40-60лв за смяна на съединител на 145-46 боксер е голяма глупост. Само ремонта по вилката отнема около 2часа, казвам ремонт защото става по добре от нова вилка, а като общо време се получава цял ден работа на човек и половина.Половината човек е за сваляне и качване на скоростите. Не може за една диогностика или настройка на газова уредба да се взима 15-25лв,а за цял ден под колата 20-30лв. Не твърдя че няма такива колеги,но нещо не се връзват сметките,а с такава надница монтьор,който работи цял ден в масло би изкарвал на месец около 500лв, което е адски малко за живот и сравнено с други професии. Това е мойто мнение,не ангажирам други колеги с него, но си мисля че повечето мислят като мен.
            Подкрепям 100% - нали се сещате за 60 лева и цял ден работа колко лайна ще изсере тоя по колата ви
            колегите са прави, много работа е . неможе да се смени за 3 часа даже и 3 души да я прават. цена около 100 лв. е напълно реалистична. че то за смяна на съединител на лада взимат 40-60 лв. а разликата с боксер е голяма
            НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

            Comment


            • #21
              Мдаа, при нас в провинцията, където по правило цените са по-ниски отколкото в София, взимат 100 кинта за смяна съединител на боксер
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment

              Working...
              X